dit is een besloten forum
dit is een besloten forum
dit is een besloten forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dit is een besloten forum


 

 let's go to Japan

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




let's go to Japan Empty
BerichtOnderwerp: let's go to Japan   let's go to Japan Emptydo nov 24 2011, 08:31

Let’s go to Japan

let's go to Japan LetsgotoJapan600




Benodigdheden:

1 tube liefst staande groot formaat
En het onderstaande zipje
http://www.megaupload.com/?d=BPFWL3T7

1. Open je achtergrond 1 hierop gaan we verder werken en noem ik vanaf nu crea.
2. Open je tube afbeelding formaat wijzigen ongeveer 1000 pix hoog.
3. Kopieer en plak op je crea schuif hem geheel naar rechts en laat een deel buiten de crea vallen. Zet de laag op mengmodus 37.
4. Open achtergrond 2 kopieer en plak op je crea, zet de mengmodus op 47.
5. Neem je tube er weer bij, Afbeelding – formaat wijzigen- ongeveer 425 pix hoog.
6. Kopieer en plak op je crea op achtergrond 2 over de grote tube. Zie mijn crea. Geef slagschaduw 4-4-50-7-zwart.
7. Open de parasol kopieer en plak op je crea, schuif hem naar links en iets naar beneden.
8. Open het rode kwastje kopieer en plak op je crea, schuif deze op de paarsol.
9. Open de waaier kopieer en plak op je crea en schuif deze over het rode kwastje.
10. Open en kopieer de stok met lintje kopieer en plak deze op je crea en schuif deze over de waaier. Zie mijn crea.
11. Open de slofjes kopieer en plak op je crea en schuif deze naar links bovenop de stok met lintje.
12. Open het groene kistje kopieer en plak op je crea en zet het op het uiterste puntje van de stok met strikje.
13. Open de elementjes 1 t/m 5 kopieer en plak op je crea, zet ze in het kistje naar eiegn inzicht (elementje 2 heb ik dubbel gebruikt).
14. Open het groene hangertje kopieer en plak op je crea en schuif het aan de linkerkant van het groene kistje,
15. Open de groene schaal kopieer en plak op je crea en zet hem op de bovenste stok (van de achtergrond)
16. Open de roze bloementak kopieer en plak hem boven op de groen schaal.
17. Open de witte bloemetjes kopieer en plak bij de roze bloementak op de open plek. Lagen- lagen schikken –omlaag plaatsen. Ga weer op de bovenste laag staan.
18. Open de wa ( betekent : to love) kopieer en plak op je crea en schuif hem naar beneden en rechts zodat hij bijna op de onderste stok van de achtergrond staat.
19. Lagen –nieuwe raster laag- oké en plaats hierop je watermerk.
20. Lagen – alle lagen samenvoegen en sla je crea op als jpeg.


@ Copyright Deze les is geschreven door Helma. Het is niet toegestaan deze les of onderdelen hiervan voor andere doeleinde te gebruiken, mits hiervoor toestemming voor verleend word.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
let's go to Japan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dit is een besloten forum :: Lessen Helma-
Ga naar: